"Дадох дума и както обещах Ви доведох до тук. Но във всичко свято се кълна, че не исках никога да се връщам на това проклето място. Тази прокълната джунгла не може да бъдe прекрасното място, което беше преди да замина. Приятели, не знам какво е това зло, но се моля да можете да го спрете преди да е погълнало и последните следи от моята любима родина" - Meshif

Kurast е столицата на Kehjistan и се намира на изток отвъд Twin Seas.

История

Meshif описва Kurast като изключително красив град преди Mephisto да потопи града в зло и го описва като "най-великият град на света" и "рай". Deckard Cain също описва града като "величествен". Хората от Kurast определеляли своя град като център на света. След като е изгубил блясъка си и са минали години, Лея описва града като "цирей на лицето". Къщите са построени от камъни и са свързани с тесни улички.

Древният град Kurast става столица на Kehjistan, когато започва възхода на Zakarum вярата под контрола на Viz-jun. По времето, когато вече е столица на Kehjistan, Kurast става под контрол на Zakarum вярващите. Разказват се приказки как демон с името Harsus заплашил града.

Джунглата на Мефисто

"Добре дошъл в Kurast страннико. Малцина са дошлите с желание в този древен град. Надявам се да запазиш разума си, защото тук това не е лесна задача."
- Hratli

Чрез корупцияна на Zakarum, Mephisto е способен да контролира и църквата, а по този начин и околните земи. По този начин той нанася двоен удар на града. Населението на Kurast е опустошено и демоните свободно се разхождали из земите. Джунглата под влиянието от силата на Мефисто започнала бавно да поглъща града. Скоро вече било трудно да се определи къде свършва джунглата и къде започва града. Единственото останало убежище са били доковете, които са пазени чрез специално заклинание, което имало за цел да пречи на джунглата. Малкото хора, които били останали, били в отчаян вид и група от герои дошла в града в търсене на Тъмният Скитник. Те забелязали колко безразлични били жителите. Това би било обяснено единствено, защото те нямало как да си представят нещо по-лошо след ужаса, който са преживели.

Героите влезли в кървава битка през уличките на Kurast, за да можели да си проправят път до Travincal. Благодарение на тях Мефисто бил победен, а след като вече джунглата не е под неговият контрол, бавно тя се отдръпва от Kurast.

"Добре дошли в портите на Ада. Или както някои от нас обичаме да казваме, Kurast." - Cyrus

Kurast никога не се възстановил след зверствата на Мефисто. По време на падението, благородниците на Kurast бягат в Caldeum, където остават, а скоро след тях се присъединява и Император Хакан I.
Той прави Caldeum нова столица на Източната империя, където остава до последните си дни. Истината какво точно се е случило в Kurast, никога не се оповестява в Caldeum, въпреки многото слухове, които е имало. Параноята от черните времена и зверствата се запазват в тайна от благородниците и биват погребани с тях. Kurast се превръща в Рай за убийци, крадци, изнасилвачи и всички останали, които си търсиха причина да не спазват законите на Император Хакан. Към това число може да причислим и пиратите, които ползват доковете на Kurast. Благодарение на стратегическото място те могат лесно да заобикалят императорските войски. Храмовете остават пусти.

Kurast Causeway

Kurast Causeway се нарича кратката отсечка, която свързва горната част на Kurast и храмът на града Travincal. В тази зона има и две малки пещери - the Disused Reliquary и Ruined Fane.
Пътят през Causeway е кратък и тесен, но присъствието на много от Zakarumites (изповядващи вярата на Zakarum) може да направи преминаването много опасно.

Travincal

Travincal е храма-град на Църквата Zakarum в Kurast. Там също се намира и Храмът на светлината, от който Върховният съвет на Zakarum е изгонен. Той попада под покварата на Мефисто.
Когато Horadrim запечатва Mephisto в Камъка на душите (Soulstone), той предава и заповядва на Zakarum последователите да го пазят. По това време Zakаrum обществото е било малко и скромно. Tal Rasha имал пълно доверие и смятал, че единствено монасите могат да се справят със задачата да опазят Камъка на душите. Докато Horadrim прдължил да преследва останалите Prime Evils, на Zakarum обществото било поставена задача да построи храм в джунглата близо до Kurast, където Душевният камък на Mephisto ще се съхранява.

На този етап в Diablo III ние нямаме достъп до него, но в Diablo II се намира в АКТ 3.
Той е една от малкото зони в играта, които са с константен дизайн, това означава, че той не се генерира на случаен принцип. Смята се за много опасна зона не само заради доста силните чудовища, а и заради Super Unique Council Members (членовете на съвета) - тези, които съставят Върховният съвет. Също така има скрит Waypoint в северната част на града.

Интересни факти

1. Дизайна на Travincal е смесица от Ацтецката и Майската архитектура.

2. В диалозите на Diablo II се споменава, че Horadrim е този, който е построил Temple of Light (Храмът на светлината), а Zakarum подръжниците са го присвоили. Това е било променено в Book of Cain, като се казва в книгата, че Zakarum са построили храма и им е бил даден Soulstone-а с Мефисто за съхранение.



 

Спри се и ме чуй!

www.d3bg.org
НЕ ПОДДЪРЖА версия на Internet Explorer
- по-ниска от 8, защото:
  1. Internet Explorer има сериозни проблеми със сигурността!
  2. Internet Explorer не поддържа съвременните уеб стандарти,
    които позволяват на разработчиците като мен да предоставят
    качествено съдържание на потребителите!
  3. d3bg.org не е комерсиален проект, за да се притеснявам
    за количеството потребители. Дето се вика - важно е качеството.
  4. И не на последно място - Мързи ме да се занимавам с простотии!

Свали модерен браузър: