forge
![]() ![]()
( ͡° ͜ʖ ͡°) |
[Пач 2.4.2] На кой Тормент да играем+4 ![]() ОфлайнАвтор: forge на 26/07/2016 - 14:45ч. Голямата промяна в новия пач е дропа на Greater Rift ключовете. Вече имаме гарантиран дроп от рифтове дори на Normal трудноста, което променя цялостно нещата и ни кара да се замислим на коя трудност е най-удачно да фармим ключове. Информацията в тази тема е взета от diablofans по данни събирани от Bagstone:
За 15-те трудности между двете вече можем да направим заключение. За целта Bagstone е предприел 4 подхода.
Резултатите изглеждат така: ![]() В момента не знаем нищо специфично за дропа на GR ключовете, но знаем какво е скалирането на кръвта на чудовищата от Greater Rift-овете, които се скалират по същия начин, както и Тормент трудностите. Какво може да направим вече, е да наложим дропа на ключовете по отношение на увеличението на кръвта. Ето как изглежда скалирането: (Започва от T2, защото скалирането преди Тормент трудностите не изглежда да следва определена структура) ![]() Както можете да видите постоянното мащабиране е постоянно. "Вероятното" мащабиране е обичайната политика на Blizzard да възнаграждава повече играчите, които играят на T13. Първоначалното мащабиране, което Bagstone е предположил, както и линейната регресия означава следното: стойте далеч от Torment 13. Можете да погледнете разликата в дропа между Тормент 6 и Тормент 7. Преди да сте си казали "Blizzard няма да пренебрегнат този Тормент 7 дроп", вижте същата графика за пач 2.4.1 на Live сървъра: ![]() Ако фармите ключове, избирайки Т7 вместо Т6 е едно от най-глупавите неща, които можете да направите. Всъщност така е от цели три сезона. Можете да видите и защо Т10 си заслужава, а Т9 не. Относителното увеличение все още не говори само за себе си много, защото е трудно да се измери 2% или 4% увеличение в трудността. Вместо това може да направим следното: да изчислим броя на рифтовете за час. На Т10 състезанието, най-бързо минатите 10 рифта соло е за 23:13 минути. Това очевидно не е представително, но все пак е направено соло, затова може да предположим, че в група от 4 човека с над 1000+ парагона, можете да се изчистят около 20 Т10 рифта за час, събирайки 30 ключа. Следователно нека видим колко рифта ще трябва да изчистите, за да съберете 30 ключа: ![]() Ясно може да видите огромната разликата: структурата на възнаграждението е много по-"плоска". В момента имате двойно повече време да изчистите Т10 рифт и да вземете същия брой ключове, както на Т3. За добре облечен герой, това е възможно. На ПТР-а, дори с най-високата "скала на възнаграждението спрямо трудноста", ще имате 30% повече време. Не е невъзможно, но много по-малко вероятно. Това може да бъде както добра така и лоша промяна. За фармене на ключове, вероятно ще имате възможността да играете на по-ниска трудност. Това означава повече билдове. Това напомня за времената, когато трябваше да фармим баунтита за Rift Key Fragments: Докато повечето играчи фармеха високи трудности за повече торбички и легендарни предмети, най-бързия начин да се сдобиеш с Rift Key Fragments беше да играеш на Normal трудността. За съжаление почти никой не го осъзнаваше това. Затова ако фармите ключове на T13 по време на пач 2.4.2 ще се прецакате страшно много. Но какво става с другите неща? Не всичко е ключове. Bagstone се е погрижил да направи скала и на другите неща като злато, легендарни предмети и Death's Breath. Вижте сравнение между пач 2.4.1 и 2.4.2: ![]() ![]() Тъй като числата на кръвта на чудовищата и златото НЕ са предполагаеми, а действителни, ясно можете да видите, че празнината на Т7 ще продължи да съществува и в пач 2.4.2. Стойноста на златото е сравнително стабилно, затова вероятно ще се уравновеси с по-бързте рифтове на по-ниските трудности. Все още нямаме точна информация за Death's Breath, но е спорно дали повече DB и повече легендарни правят по-високите трудност по-възнаграждаеми. С това нека преминем към обобщението: TL;DR
|
В момента онлайн има 0 регистрирани потребители. Общо 34 онлайн за последните 24 часа.
Онлайн потребители:
Най-активни днес: tERROR85, forge, Benifios, Neltharaku, Dreamfield
Легенда: Администратор, Модератор, Почетен потребител, Потребител
Мнения: 91221 | Теми: 6079 | Потребители: 6140 | Най-новият ни потребител е: Deyan