пропусни

[ Форум ] [ Правила ] [ Потребители ] [ Търсачка ] [ Полезни теми ]

 

Офлайн

 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4616
Diablo Клан:
<Th3 Smurfs>
battle tag battle tag

[Пач 2.4.3 - 2.5.0]ръководство Paralysis Vyr'Rasha

+1
 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 12/01/2017 - 12:55ч.

 
As78fiS.jpg

Направих едно кратко ръководство, което има за цел да запознае по-неопитните играчи с билда. Все още има неща, които тествам и ще тествам. След време ще добавям или променям информация по темата за да достави колкото се може по-подобробно. За момента липсва информация за помощника, понеже все още доизяснявам неща и ми се върти нещо из главата за тестване.


1. Ръководство


2. Соло 88 - тестване на билда- 22.01.2017


3. Полезна информация, важно е да прочете ако искате да извлечете максимума от билда!

Paralysis проква, чрез кастване на умение, което използва lighting елемент. MH (manald heal пръстена) пораженията се добавят при всеки хит (ако имаме прок) (това е въз основа на тествания относно тиковете на кастване на дадено).

Paralysis е със строго определен шанс за стън и прок - 15%. Този шанс не се увеличава и влияе от никакви умения или легендарни камъни.

MH може да нанася поражения няколко пъти по време на прок от Paralysis - това е при условие, че се канализира непрекъснато даденото умение.

Paralysis може да се прилага, чрез няколко вида умения и тикове на всеки враг.

Ако дадена цел е засегната от paralysis, тя може да поеме поражения от MH в продължение на 1.5 секунди. Всеки тик на умение през това време може да прокне MH, като е много важно това умение да може да проква MH (за това ще пишем по-късно).

MH може да се активира само върху засегнати от paralysis цели.

Пораженията от MH са мигновенни, има се предвид от момента на кастю (пускане) на умението / което е в състояние да прокне paralysis. Няма нужда да удряте два пъти, защото няма да прокнете повече от веднъж MH, когато вече един път целта е в paralysis.

MH може да се активира на няколко цели, които са близко една до друга. Доказателство е снимката по-долу:

v6mDX6N.jpg


Paralysis пасива или hellfire амулет с Paralysis са задължителни за да имате прок на MH.

Всеки скил, който може да прокне Paralysis, може също така да прокне и MH (Забележка: това включва и lightning hydra, но не включва MW:Electrify). Извода е че трябва да се използва задължително lightning умение за да нанасяме прок и поражения чрез MH и уменията трябва да бъдат изпълнявани от Вас. Всякакъв друг начин от умения на друг герой или вид елемент било то и Ваш, няма да увеличат прока. (Изключват се бъфовете за AS, CC и CHD)

MH пораженията се активират дори при CC resistance от Paralysis, който се натрупва при чудовищата.

MH пораженията се влиаят от това колко CHC и CHD имате. Колкото повече толкова по-големи поражения ще правите!

[COE] Convention of Elements пръстена във фаза на Lightning ще увеличи пораженията от MH.

MH няма ICD (вътрешно изчакване на умението за активиране. - пример давам със Solanium оръжието, което има)


AT:SD може да проква Manald повече от един път едноврeменно, на дадена цел. Снимка :

cY1Txhx.jpg

Electrocute chains може да прокват Manald по няколко пъти и то върху една и съща цел. Снимка :

tHDwcSB.jpg

Starfire увеличава пораженията от MH .

Pig Sticker увеличава пораженията от MH, но само върху хора или зверове, а също така е перфектен за използване заради възможността по-лесно да ролнете AS и CDR на него.


Taeguk, Magic Weapon, Sparkflint, Unwavering Will (approx +80% combined)

Stone of Jordan (+26% Elite Dmg): Работи с MH.

Elemental Exposure (+40%): Работи с MH.

Powerful Multiplier (+20%): Работи с MH.

Toxin (+10%) : Работи с MH.


Powerful Elite Damage (+15%): не работи с MH.


MH не се влияе и не проква area damage.

Увеличаване на дадено умение от екипировката няма да увеличи пораженията от MH.

MH не може да се активира от уменията пускани чрез Etched sigil.

Предмети, които имат lightning поражения не прокват MH. (Fulminator, Shard of Hate, Thunderfury, Odyn Son и т.н.)

Wreath of Lightning не проква MH (но пък може да проква Pain Enhancer).

Wyrdward % шанса за зашеметяване е мултипликативен и се влияе от уменията Ви. Wyrdward обаче не увеличава шанса за Paralysis и не помага за повече прок на MH.

Същото е положението и със стъна (зашеметяванео) от легендарния джем Zei's : неговият процент е мултипликативен. Той не помага за прока на Paralysis или MH.
Важно е да отбележим, че той ни вдига Пейпър DMG-а на героя, което от своя страна пък вдига MH пораженията с много!

Delsere бонуса от 6 части не увеличава пораженията от MH.

Elemental % бонус поражения по екипировката не увеличават MH пораженията.

Elite % пораженията от Furnace не увеличават пораженията от MH.

Брейкопойнти за прокване

Те се определят от това колко AS - АТАК СПИЙД имате (скорост на атака).
Най-важното нещо след CDR за този билд е AS-да. Колкото повече имате толкова повече прок ще правите и следователно поражения!


Това са таблиците - тази и тази

Може да ползвате и този тул

Тормент XI фаст фарм тест


[D3 Patch 2.4.3] The Tier 70 DH + Wiz Meta (300-500b XP/h)




Информацията достигна благодарение на : Cratic
Билд за Последователя

Най-важните неща са две : Колкото може повече AS и CDR





Темата беше редактирана от Benifios на 01/03/2018 - 13:46ч.
 
 

Офлайн

 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4616
Diablo Клан:
<Th3 Smurfs>
battle tag battle tag

0

# 1: [Пач 2.4.3 - 2.5.0]ръководство Paralysis Vyr'Rasha

 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 22/01/2017 - 04:12ч.

 






Baseline Test (Comparison for all other tests): 00:53 - 174M
Trapped (lvl 96 gem, 43.80% dmg bonus): 02:33 - 245M - Working with MH.
Zei (lvl 85 gem, 10.80% / 54.00% bonus): 04:08 - 208M (consistent with 20 yrd range) - Working with MH.
Orb of Infinite Depth: 05:03 - 144M - Working with MH.
Slow Time(Time Warp (15%)): 06:34 - 197M - Working with MH.
Black Hole (Spellsteal), Greater or equal to 10 enemies affected (~+30%): 09:06 - 236M - Working with MH.
Taeguk, Magic Weapon, Sparkflint, Unwavering Will (approx +80% combined): 10:33 - 290M - Working with MH.
Stone of Jordan (+26% Elite Dmg): 12:27 - 217M - Working with MH.
Stricken (lvl 89 gem, +1.69% per stack): 14:56 - 437M - Working with MH.
Deathwish (+35% roll): 17:14 - 263M - Working with MH.
Pig Sticker - Beast Damage (+26%): 18:38 - 221M - Working with MH.
Pig Sticker - Human Damage (+15%): 19:50 - 200M - Working with MH.
Elemental Exposure (+40%): 20:51 - 242M - Working with MH.
Powerful Elite Damage (+15%): 23:41 - 173M - NOT Working with MH.
Powerful Multiplier (+20%): 25:49 - 199M - Working with MH.
Toxin (+10%): 26:38 - 190M - Working with MH.

Горе са добавени нещата, от видеото.

Коментарът беше редактиран от Benifios на 23/01/2017 - 18:37ч.
 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4616
Diablo Клан:
<Th3 Smurfs>
battle tag battle tag

0

# 2: [Пач 2.4.3 - 2.5.0]ръководство Paralysis Vyr'Rasha

 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 23/01/2017 - 16:05ч.

 
bullet.png Paralysis Vyr'Rashabullet.png

Предмети
Рамена:
Vyr's Proud Pauldrons
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR
Каска:
Vyr's Sightless Skull
(Препоръчително)
Stat приоритет:
Амулет:
Tal Rasha's Allegiance

Stat приоритет:
AS , SOCKET, CHD, CC,
Ръкавици:
Tal Rasha's Grasp
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, CHD, CC, AS
Броня:
Tal Rasha's Relentless Pursuit
(Задължително)
Stat приоритет:
AS
Налакътник:
Ancient Parthan Defenders
(Подходящ)
Stat приоритет:
Пръстен #1:
Manald Heal
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, CC, CHD, SOCKET
Колан:
Fazula’s Improbable Chain
(Задължително)
Stat приоритет:
Пръстен #2:
Obsidian Ring Of The Zodiac
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, CC, CHD, SOCKET
Оръжие:
Pig Sticker
(Препоръчително)
Stat приоритет:
CDR , AS
Панталони:
Tal Rasha's Stride
(Задължително)
Stat приоритет:



Ботуши:
Vyr's Swaggering Stance
(Задължително)
Stat приоритет:
Off-Hand:
Tal Rasha's Unwavering Glare
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, INT, CC
Kanai's Cube
Оръжие:
Starfire
Броня:
The Swami
Пръстен/амулет:
Ring Of Royal Grandeur

Легендарни Камъни
Zei's Stone Of Vengeance Bane Of The Trapped Bane Of The Stricken
Умения

Това са няколкото най-използвани вариации :

Вариант 1
Вариант 2

Като за втория вариант се ползва и този брейсър Ranslor's Folly

Подходящ брейсър също за първият вариант е и Ashnagarr’s Blood като с него може да се изкара до 90-92, ако имате проблеми използвайте първият брейсър в билда по-горе или този, като вторият вариант се използва за соло, а първият е подходящ и за група освен за соло.


Приоритет на Парагон точките
  • Core: Main Stat > Maximum Resource > Vitality > Movement Speed
  • Offensive: Attack Speed > Cooldown Reduction > Critical Hit Chance > Critical Hit Damage
  • Defensive: Armor > Life > All Resistance > Life Regeneration
  • Utility: Resource Cost Reduction > Life on Hit > >


 
 
 
 
 

В момента 0 потребителя разглеждат темата

 


Кой е Онлайн?

 

В момента онлайн има 1 регистрирани потребители. Общо 13 онлайн за последните 24 часа.

Онлайн потребители: ThePeanut


Най-активни днес: forge, Alexander, KOMAP, ThePeanut, Niksan_89


Рожденици днес: THIEF (34)


 

Легенда: Администратор, Модератор, Почетен потребител, Потребител


Статистика:

 

Мнения: 93976 | Теми: 6158 | Потребители: 6343 | Най-новият ни потребител е: Niksan_89

 
 

Спри се и ме чуй!

www.d3bg.org
НЕ ПОДДЪРЖА версия на Internet Explorer
- по-ниска от 8, защото:
  1. Internet Explorer има сериозни проблеми със сигурността!
  2. Internet Explorer не поддържа съвременните уеб стандарти,
    които позволяват на разработчиците като мен да предоставят
    качествено съдържание на потребителите!
  3. d3bg.org не е комерсиален проект, за да се притеснявам
    за количеството потребители. Дето се вика - важно е качеството.
  4. И не на последно място - Мързи ме да се занимавам с простотии!

Свали модерен браузър: