[ Форум ] [ Правила ] [ Потребители ] [ Търсачка ] [ Полезни теми ]

 

Офлайн

 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4656
Diablo Клан:
<Always High>
battle tag battle tag

[Пач 2.4.3 - 2.5.0]ръководство Paralysis Vyr'Rasha

+1
 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 12/01/2017 - 12:55ч.

 
As78fiS.jpg

Направих едно кратко ръководство, което има за цел да запознае по-неопитните играчи с билда. Все още има неща, които тествам и ще тествам. След време ще добавям или променям информация по темата за да достави колкото се може по-подобробно. За момента липсва информация за помощника, понеже все още доизяснявам неща и ми се върти нещо из главата за тестване.


1. Ръководство


2. Соло 88 - тестване на билда- 22.01.2017


3. Полезна информация, важно е да прочете ако искате да извлечете максимума от билда!

[fa]check[/fa] Paralysis проква, чрез кастване на умение, което използва lighting елемент. MH (manald heal пръстена) пораженията се добавят при всеки хит (ако имаме прок) (това е въз основа на тествания относно тиковете на кастване на дадено).

[fa]bolt[/fa] Paralysis е със строго определен шанс за стън и прок - 15%. [fa]times[/fa] Този шанс не се увеличава и влияе от никакви умения или легендарни камъни.

[fa]check[/fa] MH може да нанася поражения няколко пъти по време на прок от Paralysis - това е при условие, че се канализира непрекъснато даденото умение.

[fa]check[/fa] Paralysis може да се прилага, чрез няколко вида умения и тикове на всеки враг.

[fa]check[/fa] Ако дадена цел е засегната от paralysis, тя може да поеме поражения от MH в продължение на 1.5 секунди. Всеки тик на умение през това време може да прокне MH, като е много важно това умение да може да проква MH (за това ще пишем по-късно).

[fa]check[/fa] MH може да се активира само върху засегнати от paralysis цели.

[fa]check[/fa] Пораженията от MH са мигновенни, има се предвид от момента на кастю (пускане) на умението / което е в състояние да прокне paralysis. Няма нужда да удряте два пъти, защото няма да прокнете повече от веднъж MH, когато вече един път целта е в paralysis.

[fa]check[/fa] MH може да се активира на няколко цели, които са близко една до друга. Доказателство е снимката по-долу:

v6mDX6N.jpg


[fa]check[/fa] Paralysis пасива или hellfire амулет с Paralysis са задължителни за да имате прок на MH.

[fa]check[/fa] Всеки скил, който може да прокне Paralysis, може също така да прокне и MH (Забележка: това включва и lightning hydra, но не включва MW:Electrify). Извода е че трябва да се използва задължително lightning умение за да нанасяме прок и поражения чрез MH и уменията трябва да бъдат изпълнявани от Вас. Всякакъв друг начин от умения на друг герой или вид елемент било то и Ваш, няма да увеличат прока. (Изключват се бъфовете за AS, CC и CHD)

[fa]check[/fa] MH пораженията се активират дори при CC resistance от Paralysis, който се натрупва при чудовищата.

[fa]check[/fa] MH пораженията се влиаят от това колко CHC и CHD имате. Колкото повече толкова по-големи поражения ще правите!

[fa]check[/fa] [COE] Convention of Elements пръстена във фаза на Lightning ще увеличи пораженията от MH.

[fa]check[/fa]MH няма ICD (вътрешно изчакване на умението за активиране. - пример давам със Solanium оръжието, което има)


[fa]check[/fa] AT:SD може да проква Manald повече от един път едноврeменно, на дадена цел. Снимка :

cY1Txhx.jpg

[fa]check[/fa] Electrocute chains може да прокват Manald по няколко пъти и то върху една и съща цел. Снимка :

tHDwcSB.jpg

[fa]check[/fa] Starfire увеличава пораженията от MH .

[fa]check[/fa] Pig Sticker увеличава пораженията от MH, но само върху хора или зверове, а също така е перфектен за използване заради възможността по-лесно да ролнете AS и CDR на него.


[fa]check[/fa] Taeguk, Magic Weapon, Sparkflint, Unwavering Will (approx +80% combined)

[fa]check[/fa] Stone of Jordan (+26% Elite Dmg): Работи с MH.

[fa]check[/fa] Elemental Exposure (+40%): Работи с MH.

[fa]check[/fa] Powerful Multiplier (+20%): Работи с MH.

[fa]check[/fa] Toxin (+10%) : Работи с MH.


[fa]times[/fa] Powerful Elite Damage (+15%): не работи с MH.


[fa]times[/fa] MH не се влияе и не проква area damage.

[fa]times[/fa] Увеличаване на дадено умение от екипировката няма да увеличи пораженията от MH.

[fa]times[/fa] MH не може да се активира от уменията пускани чрез Etched sigil.

[fa]times[/fa] Предмети, които имат lightning поражения не прокват MH. (Fulminator, Shard of Hate, Thunderfury, Odyn Son и т.н.)

[fa]times[/fa] Wreath of Lightning не проква MH (но пък може да проква Pain Enhancer).

[fa]times[/fa] Wyrdward % шанса за зашеметяване е мултипликативен и се влияе от уменията Ви. Wyrdward обаче не увеличава шанса за Paralysis и не помага за повече прок на MH.

[fa]times[/fa] Същото е положението и със стъна (зашеметяванео) от легендарния джем Zei's : неговият процент е мултипликативен. Той не помага за прока на Paralysis или MH.
Важно е да отбележим, че той ни вдига Пейпър DMG-а на героя, което от своя страна пък вдига MH пораженията с много!

[fa]times[/fa] Delsere бонуса от 6 части не увеличава пораженията от MH.

[fa]times[/fa] Elemental % бонус поражения по екипировката не увеличават MH пораженията.

[fa]times[/fa] Elite % пораженията от Furnace не увеличават пораженията от MH.

Брейкопойнти за прокване

Те се определят от това колко AS - АТАК СПИЙД имате (скорост на атака).
Най-важното нещо след CDR за този билд е AS-да. Колкото повече имате толкова повече прок ще правите и следователно поражения!


Това са таблиците - тази и тази

Може да ползвате и този тул

Тормент XI фаст фарм тест


[D3 Patch 2.4.3] The Tier 70 DH + Wiz Meta (300-500b XP/h)




Информацията достигна благодарение на : Cratic
Билд за Последователя

Най-важните неща са две : Колкото може повече AS и CDR





Темата беше редактирана от Benifios на 01/03/2018 - 13:46ч.
 
 

Офлайн

 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4656
Diablo Клан:
<Always High>
battle tag battle tag

0

# 1: [Пач 2.4.3 - 2.5.0]ръководство Paralysis Vyr'Rasha

 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 22/01/2017 - 04:12ч.

 






Baseline Test (Comparison for all other tests): 00:53 - 174M
Trapped (lvl 96 gem, 43.80% dmg bonus): 02:33 - 245M - Working with MH.
Zei (lvl 85 gem, 10.80% / 54.00% bonus): 04:08 - 208M (consistent with 20 yrd range) - Working with MH.
Orb of Infinite Depth: 05:03 - 144M - Working with MH.
Slow Time(Time Warp (15%)): 06:34 - 197M - Working with MH.
Black Hole (Spellsteal), Greater or equal to 10 enemies affected (~+30%): 09:06 - 236M - Working with MH.
Taeguk, Magic Weapon, Sparkflint, Unwavering Will (approx +80% combined): 10:33 - 290M - Working with MH.
Stone of Jordan (+26% Elite Dmg): 12:27 - 217M - Working with MH.
Stricken (lvl 89 gem, +1.69% per stack): 14:56 - 437M - Working with MH.
Deathwish (+35% roll): 17:14 - 263M - Working with MH.
Pig Sticker - Beast Damage (+26%): 18:38 - 221M - Working with MH.
Pig Sticker - Human Damage (+15%): 19:50 - 200M - Working with MH.
Elemental Exposure (+40%): 20:51 - 242M - Working with MH.
Powerful Elite Damage (+15%): 23:41 - 173M - NOT Working with MH.
Powerful Multiplier (+20%): 25:49 - 199M - Working with MH.
Toxin (+10%): 26:38 - 190M - Working with MH.

Горе са добавени нещата, от видеото.

Коментарът беше редактиран от Benifios на 23/01/2017 - 18:37ч.
 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4656
Diablo Клан:
<Always High>
battle tag battle tag

0

# 2: [Пач 2.4.3 - 2.5.0]ръководство Paralysis Vyr'Rasha

 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 23/01/2017 - 16:05ч.

 
bullet.png Paralysis Vyr'Rashabullet.png

Предмети
Рамена:
Vyr's Proud Pauldrons
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR
Каска:
Vyr's Sightless Skull
(Препоръчително)
Stat приоритет:
Амулет:
Tal Rasha's Allegiance

Stat приоритет:
AS , SOCKET, CHD, CC,
Ръкавици:
Tal Rasha's Grasp
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, CHD, CC, AS
Броня:
Tal Rasha's Relentless Pursuit
(Задължително)
Stat приоритет:
AS
Налакътник:
Ancient Parthan Defenders
(Подходящ)
Stat приоритет:
Пръстен #1:
Manald Heal
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, CC, CHD, SOCKET
Колан:
Fazula’s Improbable Chain
(Задължително)
Stat приоритет:
Пръстен #2:
Obsidian Ring Of The Zodiac
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, CC, CHD, SOCKET
Оръжие:
Pig Sticker
(Препоръчително)
Stat приоритет:
CDR , AS
Панталони:
Tal Rasha's Stride
(Задължително)
Stat приоритет:



Ботуши:
Vyr's Swaggering Stance
(Задължително)
Stat приоритет:
Off-Hand:
Tal Rasha's Unwavering Glare
(Задължително)
Stat приоритет:
CDR, INT, CC
Kanai's Cube
Оръжие:
Starfire
Броня:
The Swami
Пръстен/амулет:
Ring Of Royal Grandeur

Легендарни Камъни
Zei's Stone Of Vengeance Bane Of The Trapped Bane Of The Stricken
Умения

Това са няколкото най-използвани вариации :

Вариант 1
Вариант 2

Като за втория вариант се ползва и този брейсър Ranslor's Folly

Подходящ брейсър също за първият вариант е и Ashnagarr’s Blood като с него може да се изкара до 90-92, ако имате проблеми използвайте първият брейсър в билда по-горе или този, като вторият вариант се използва за соло, а първият е подходящ и за група освен за соло.


Приоритет на Парагон точките
  • Core: Main Stat > Maximum Resource > Vitality > Movement Speed
  • Offensive: Attack Speed > Cooldown Reduction > Critical Hit Chance > Critical Hit Damage
  • Defensive: Armor > Life > All Resistance > Life Regeneration
  • Utility: Resource Cost Reduction > Life on Hit > >


 
 
 
 
 

В момента 0 потребителя разглеждат темата

 


Кой е Онлайн?

 

В момента онлайн има 2 регистрирани потребители. Общо 49 онлайн за последните 24 часа.

Онлайн потребители: forge, fomfi


Най-активни днес: forge, tERROR85, LionDance, lordlosh, ThePeanut, Benifios, CerberuS


 

Легенда: Администратор, Модератор, Почетен потребител, Потребител


Статистика:

 

Мнения: 95215 | Теми: 6208 | Потребители: 6008 | Най-новият ни потребител е: itsgosho