пропусни

[ Форум ] [ Правила ] [ Потребители ] [ Търсачка ] [ Полезни теми ]

forge
 

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Коментари: 4238
Diablo Клан:
<D3BG>
battle tag battle tag

[Пач 2.4.2] На кой Тормент да играем

+4
 

Офлайн

 

Автор: forge на 26/07/2016 - 14:45ч.

 
Голямата промяна в новия пач е дропа на Greater Rift ключовете. Вече имаме гарантиран дроп от рифтове дори на Normal трудноста, което променя цялостно нещата и ни кара да се замислим на коя трудност е най-удачно да фармим ключове. Информацията в тази тема е взета от diablofans по данни събирани от Bagstone:
  • Средно ключове на Normal: 1.00
  • Средно ключове на Torment 13: 2.25

За 15-те трудности между двете вече можем да направим заключение. За целта Bagstone е предприел 4 подхода.
  • Наивно мащабиране: (По своя преценка) Увеличил е дроп шанса с 5-10% за всяка трудност.
  • Вероятно мащабиране: Това е базирано на предишни дроп рейтове, които Bagstone е наблюдавал през последните години. С други думи, играчите, които играят на по-висока трудност, ще бъдат възнаграждавани повече.
  • Линейна регресия: Най-просто взима първата и последната точка и начертава линейна регресивна линия. Имайте предвид, че увеличението на кръвта на чудовищата е голяма стъпка след Тормент 6. Това е малко погрешно, но предишните дроп рейтове също не са се влияели от това.
  • Постоянно мащабиране: Това е формула базирана на предположението, че дроп рейта на ключовете се увеличава колкото и кръвта на чудовищата, запазвайки дропа с постоянна структура независимо увеличението на кръвта на чудовищата.

Резултатите изглеждат така:
Khey0YP.png

В момента не знаем нищо специфично за дропа на GR ключовете, но знаем какво е скалирането на кръвта на чудовищата от Greater Rift-овете, които се скалират по същия начин, както и Тормент трудностите. Какво може да направим вече, е да наложим дропа на ключовете по отношение на увеличението на кръвта. Ето как изглежда скалирането: (Започва от T2, защото скалирането преди Тормент трудностите не изглежда да следва определена структура)

QpGm0f5.png

Както можете да видите постоянното мащабиране е постоянно. "Вероятното" мащабиране е обичайната политика на Blizzard да възнаграждава повече играчите, които играят на T13. Първоначалното мащабиране, което Bagstone е предположил, както и линейната регресия означава следното: стойте далеч от Torment 13. Можете да погледнете разликата в дропа между Тормент 6 и Тормент 7. Преди да сте си казали "Blizzard няма да пренебрегнат този Тормент 7 дроп", вижте същата графика за пач 2.4.1 на Live сървъра:

RmlW4LI.png

Ако фармите ключове, избирайки Т7 вместо Т6 е едно от най-глупавите неща, които можете да направите. Всъщност така е от цели три сезона. Можете да видите и защо Т10 си заслужава, а Т9 не.

Относителното увеличение все още не говори само за себе си много, защото е трудно да се измери 2% или 4% увеличение в трудността. Вместо това може да направим следното: да изчислим броя на рифтовете за час. На Т10 състезанието, най-бързо минатите 10 рифта соло е за 23:13 минути. Това очевидно не е представително, но все пак е направено соло, затова може да предположим, че в група от 4 човека с над 1000+ парагона, можете да се изчистят около 20 Т10 рифта за час, събирайки 30 ключа.

Следователно нека видим колко рифта ще трябва да изчистите, за да съберете 30 ключа:

0Vzcjw0.png

Ясно може да видите огромната разликата: структурата на възнаграждението е много по-"плоска". В момента имате двойно повече време да изчистите Т10 рифт и да вземете същия брой ключове, както на Т3. За добре облечен герой, това е възможно. На ПТР-а, дори с най-високата "скала на възнаграждението спрямо трудноста", ще имате 30% повече време. Не е невъзможно, но много по-малко вероятно. Това може да бъде както добра така и лоша промяна. За фармене на ключове, вероятно ще имате възможността да играете на по-ниска трудност. Това означава повече билдове.

Това напомня за времената, когато трябваше да фармим баунтита за Rift Key Fragments: Докато повечето играчи фармеха високи трудности за повече торбички и легендарни предмети, най-бързия начин да се сдобиеш с Rift Key Fragments беше да играеш на Normal трудността. За съжаление почти никой не го осъзнаваше това. Затова ако фармите ключове на T13 по време на пач 2.4.2 ще се прецакате страшно много.

Но какво става с другите неща? Не всичко е ключове. Bagstone се е погрижил да направи скала и на другите неща като злато, легендарни предмети и Death's Breath.

Вижте сравнение между пач 2.4.1 и 2.4.2:

sLWmI1K.png
IoTNyKw.png

Тъй като числата на кръвта на чудовищата и златото НЕ са предполагаеми, а действителни, ясно можете да видите, че празнината на Т7 ще продължи да съществува и в пач 2.4.2. Стойноста на златото е сравнително стабилно, затова вероятно ще се уравновеси с по-бързте рифтове на по-ниските трудности. Все още нямаме точна информация за Death's Breath, но е спорно дали повече DB и повече легендарни правят по-високите трудност по-възнаграждаеми.

С това нека преминем към обобщението:

TL;DR
  • Новото скалиране на GR ключовете в пач 2.4.2 означава, че определено трябва да почакате преди да вдигнете трудноста.
  • Все още има празнина между Т6 и Т7 за някои дропове (особено злато); Стойте си по-дълго на Т6 и се опитайте да отидете директно на Т8 или Т10. Избягвайте Т7 и Т9.
  • До момента основната причина да отидете на по-висока трудност са: легендарни, злато и Death's Breath. Не и GR ключове.
  • По-ниските трудности си заслужават и има повече билдове за тях.
 
 
 
 
 

В момента 0 потребителя разглеждат темата

 


Кой е Онлайн?

 

В момента онлайн има 0 регистрирани потребители. Общо 51 онлайн за последните 24 часа.

Онлайн потребители:


Най-активни днес: tERROR85, forge, Neltharaku, koizekoza, Alexander, np37opuah, madkronos


Рожденици днес: Roshav (26)


 

Легенда: Администратор, Модератор, Почетен потребител, Потребител


Статистика:

 

Мнения: 89637 | Теми: 5990 | Потребители: 6018 | Най-новият ни потребител е: hristo

 
 
hs Heroes България

Спри се и ме чуй!

www.d3bg.org
НЕ ПОДДЪРЖА версия на Internet Explorer
- по-ниска от 8, защото:
  1. Internet Explorer има сериозни проблеми със сигурността!
  2. Internet Explorer не поддържа съвременните уеб стандарти,
    които позволяват на разработчиците като мен да предоставят
    качествено съдържание на потребителите!
  3. d3bg.org не е комерсиален проект, за да се притеснявам
    за количеството потребители. Дето се вика - важно е качеството.
  4. И не на последно място - Мързи ме да се занимавам с простотии!

Свали модерен браузър: