пропусни

[ Форум ] [ Правила ] [ Потребители ] [ Търсачка ] [ Полезни теми ]

Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4348
battle tag battle tag

[Ръководство] Всичко за Пилоните

+1
 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 22/04/2016 - 19:19ч.

 
RY08PGK.jpg

Увод

Преди за започнем същинската част от темата, нека си припомним метаморфозите,през които са преминали Пилоните.
Тук ще дам само промените, които сме видяли в тях през пачовете и сезоните:


Patch 2.1.2 (Season 2)
Pylons are now less likely to spawn next to each other
  • Conduit Pylon
    Now deals damage based on player Weapon Damage (reverted as of Patch 2.3.0, see below)
    Now attacks a limited number of targets
    Will now attack the same target less frequently
  • Shield Pylon
    Now reflects damage back to attackers
  • Speed Pylon
    Duration has been increased from 30 seconds to 1 minute
    Now knocks enemies into the air and deals damage to them
    Now breaks Waller for the full duration
    Now breaks destroyable objects (e.g. Doors, Barrels, etc.)

Patch 2.2.0 (Season 3)
  • Some changes have been made to the way Pylons spawn in Greater Rifts

Patch 2.3.0 (Season 4)
  • Conduit Pylon
    Duration has been increased from 15 to 30 seconds in Greater Rifts
    Conduit now deals damage based on your current difficulty level or Greater Rift tier
    Conduit now deals reduced damage to bosses and Rift Guardians


Patch 2.4.0 (Season 5)
  • Conduit
    Reduced the number of enemies that can be hit by each damage pulse
  • Shielding
    Duration increased from 30 to 60 seconds
  • Speed
    Now also grants 30% attack speed

Едно от първите видеота относно механиката на Пилоните




Едно от първите видеота относно механиката на Пилоните

Видове Пилони и техните свойства

Нека да разгледаме самите Пилони, те са 5 на брой :

Channeling пилон


EKJyR2R.png
  • Продължителност: 30 секунди
  • Получавате 75% cooldown reduction
  • През периода на Channeling, вашите умения се кастват безплатно ("free casting"). Може да има някои изключения (Пример е Аrcane Meteor на Магьосника, който изразходва при кастване цялата си Аркейн Сила).

Полезността на този пилон се определя от билда с който ще играете. Какво имам предвид и колко може да е полезен за Вас ли?
Примери :
Ако сте с Energy Twister билд и то соло (разглеждаме случай на S5 )това ще е най-добрият Пилон за Вас. Той ще Ви позволи да стакнете огромно количество Twister-и. Представете си това на единична цел, като Пазителя на края на рифта. Да кажем, че бе този Пилон биете боса за 5 минути, но ако го имате може да го свалите и за 20 секунди!
За билдове, които не зависят от ресура или cooldown reduction-а той ще е почти безполезен.
Все пак трябва да помислим какви бонуси може да получим от него - отново даваме пример, но този път с LoN DH - ще бъдем в състояние да спамим Smoke Screen, което ще ни позволи да играем доста по-агресивно или пък ако използваме някое от тези умения (Dashing Strike, Teleport и други подобни) ще може да ги използваме да разкрием нивото или дори да го преминем по-бързо ако то не е добро или подходящо за нас.
За един LoN Bombardment Crusader, който прави най-много поражения на physical CoE цикъл, най-големият бонус ще е да може да стакнете Stricken-а.


Conduit пилон


3M2V4Nf.png
  • Продължителност: 30 секунди
  • Пораженията не са зависими от силаната на оръжието Ви, но той се увеличава спрямо GR нивото.
  • Някои damage бъфове/ефекти влиаят на Conduit пилона, например такъв ефект е elite damage-а (това е причината доста съпорти да носят diamond джем на техните оръжуя).
  • Светкавиците вече имат лимит на удряне на цели. Затова понякой път след въвеждането на тази промяна повечето партита чистят около пилона траша и стакват елити.
  • Между 5-10 светкавици на секунда, но това са данни взети от видеота и не са максимално точни!

Това е пилона, който през сезоните е бил един от най-силните. При правилно ползване Вие може да си осигурите огромен прогрес и рекорд, но при неправилно може да не постигнете нищо. С него Вие може да изчиствате траш чудовищата много бързо. Трябва обаче да знаете, кои умират по-бързо и за кои наистина си заслужава да използвате този пилон.
Ако разгледаме ситуацията в С5 (така най-вероятно ще е и в предстоящият С6) заради Twister билда ние ще трябва да пазим Пилона за Елити или Бос. Защото траш чудовищата ще ни осигуряват много АОЕ поражения. Ако ние ги изчистим ще загубим много време, когато нямаме Пилон срещу елитите.

Той ще е много добро попадения за билдове, които са ориентиране към единични цели както WD билдове, чрез него ще може да чистите голями пространства пълни с траш популация или елити.

Това е може би най-полезният и силен пилон в играта за соло или в парти. Когато сте соло винаги е добре когато го видите да натиснете ЕSC и да помислите какво да правите, да стакнете повече чудовища или пък не. Когато сте в парти задължително трябва всички да сте живи и да се двиците заедно ( за да може да стакнете максимума поражения).


Power пилон


W8yX2L9.png
  • Продължителност: 30 секунди
  • Увеличава вашите поражения с 400% (което означава 5 пъти повече!)

Power пилона е най-добрият избор при битката с Rift Guardian. Ако се питате "ЗАЩО" защото ще му правите 5 пъти повече поражения, а също така ще имате възможността да максимализирате своите поражения и да стакнете всичко необходимо. Шанса да умрете на него значително намалява понеже една цел може доста по-лесно да се "кайтва".
Как да прецените дали да оставите пилона за боса, най често това се случва когато сте минали 80% от прогреса. Повече за това в следващата секция.


Shield пилон


j7quERm.png
  • Продължителност 60 секунди
  • Получаваме имунитет към всичко ( добре де, почти към всичко Wormhole афикса действа през този пилон, а същото се отнася и при случаите когато имаме Ignore Pain или други CC имунизации.
  • Също така пораженията, които получаваме чрез нанасяне на удар, а не чрез афикси се рефлектират обратно. Какво имаме предвид : plague pools афикса не връща пораженията към елитите, единствено чрез удар (физикъл поражения)

Този пилон е най-подходящ за комбинация с останалите, ако го вземете в комбинация с Conduit или Power то Вие може спокойно да се набиете в дадено меле или да седите на Ghom боса.
Трябва да знаете обаче две много важни неща за него :
1. При много голяма група чудовища и ако сте с него то ше има доста лаг, това понякога е пагубно за Хардкор играчите.
2. Не може да ползвате прокове за двойници (Магьосника има такова умение), Illusory Boots - не работят, Shi Mizu LoN DH - не може да се възползва от дебъфа на бронята докато ефекта на пилона не изтече.

Speed пилон


CllcRXG.png
  • Продължителност : 60 секунди
  • Увеличава вашата скорост със 100 %
  • Увеличава вашата атака на секунда със 30%
  • Illusory Boots ефект, ако така може да се нарече, също така когато минавате през чудовище то ще отскача от Вас.

След последното допълнение към него АС 30% този пилон може наистина да наклони везните във ваша полза особено ако билда Ви се върти около атака на секунда.

Механика и начин на използване

Нека сега разлгедаме механиката им

  • Във всеки ГР има между 2 и 4 пилона, които ще се появят на база прогреса, който правите
  • Процентът не е строго определен (преди се твърдеше и в повечето случаи беше вярно, че на около 25% трябва да има някъде пилон) той е на случаен принцип и може да не срещнете нито един до 80 или 90 %
  • Всяка игра може да намерите само по един път Conduit или друг вид пилон, те никога няма да се дублират. Няма как да намерите 2 Conduit пилона в един ГР.
  • Всяка карта има строго определени места където може да намерите пилон (хубаво е да ги запомните). Има карти, които имат доста места за шанс така, че не се отчайвайте ако няма.
  • Когато боса се появи и сте намерили да кажем само 3 пилона недейте да търсите 4-ти освен ако не е близко до Вас (на половин екран във всяка посока). Защо Ви казвам това ли? Защото след като бъде призован боса вече пилони няма как да се появят.
  • Вече няма да загубите пилон ако не разкриете неговото място. Това е направено заради предни сезони, когато се разкриваше картата и накрая за боса имахме по 2 или повече пилона един до друг.
  • Ако на дадено място няма пилон и вие сте направили прогрес, то той ще се появи на следващото място.
  • Няма смисъл да разкривате ново място където има шанс за пилон ако нямате прогрес, той няма да се появи!

Ето и пример за местоположението на пилоните :

ZJB8zhL.png

Как да използваме тази информация?

  • Позоционирайте се така, че когато изпозлвате Nemesis Bracers, елитният пак от тях да се призове от страната на групата, а не от другата.

    () - Pylon

    ^ - zWD

    +++ - Party
  • Някои пилони се взимат веднага, а други се чака стака на Arcane CoE на Магьоника (Power пилона се изчаква, както и Conduit)
  • След 85% от прогреса в Рифта е хубаво преди да вземете пилон да питате да се оставили за RG или не. Защото както добре знаем това е добър DMG бъф, както и източник на ресурс.
  • Когато сте на боса не бързайте да взимате глобовете ако наближава Lightning CoE за Магьосника, понеже когато ги вземете през Lightning CoE ще може да се активира Power Hungrе и за фазата с Arcane Магьосника ще има пълен ресурс = много поражения.
  • Ако не искате да получите пилон в края на нивото (понеже трябва да отидете на другото) или е много късо нивото е желателно да отидете на мястото където може да се падне пилон (когато го разкриете дори и да имате след това прогрес там няма да има пилон.

Кога се взима даден пилон


Shield - колкото се може по-бързо.

Speed - изчаквате да се групира пака и Wizard да стакне ET. Този пилон спомага за по-бързо стакване на Stricken заради добавянето на AS също така пака умира много по-бързо.

Conduit - трябва винаги да се извлича максимума от този пилон. Задължително се изчаква и поне на един екран разстояние се разузнава за елити, ако събере повечеко елити ефекта ще се усети най-много.

Channeling - Взимате го ведната (освен ако не е над 80% или го пазите за Боса). Позволява ви да скипвате ако не ви хареса нещо в пака и имате неограничен ресурс.

Power - Това е най-важният пилон в сегашната мета. Повтаря се ситуацията с Conduit пилона, събирате и чакате да удари ARCANE CoE фазата на Магьосника, защото по този начин ще направите нечовешките поражения. Това е най-важното изискване, което прави огромна разлика, ако не го спазите ще изгубите много ценно време!

При битка с Бос - изчакайте да падне кръвта поне на 80-85 % , колкото по-малко кръв му остане толкова по-добре за Вас, трябва да стакнете първо Стрикен джема!

Източник : Bagstone ; [Ръководство] Всичко за съпортите в пач 2.4.0
 
 
 
 
 

В момента 0 потребителя разглеждат темата

 


Кой е Онлайн?

 

В момента онлайн има 0 регистрирани потребители. Общо 59 онлайн за последните 24 часа.

Онлайн потребители:


Най-активни днес: forge, MrPresident, Benifios, Kaloyan, Neltharaku, LionDance, madkronos, P1am3nBG


 

Легенда: Администратор, Модератор, Почетен потребител, Потребител


Статистика:

 

Мнения: 89570 | Теми: 5987 | Потребители: 6009 | Най-новият ни потребител е: kingofhell97

 
 
hs Heroes България

Спри се и ме чуй!

www.d3bg.org
НЕ ПОДДЪРЖА версия на Internet Explorer
- по-ниска от 8, защото:
  1. Internet Explorer има сериозни проблеми със сигурността!
  2. Internet Explorer не поддържа съвременните уеб стандарти,
    които позволяват на разработчиците като мен да предоставят
    качествено съдържание на потребителите!
  3. d3bg.org не е комерсиален проект, за да се притеснявам
    за количеството потребители. Дето се вика - важно е качеството.
  4. И не на последно място - Мързи ме да се занимавам с простотии!

Свали модерен браузър: