пропусни

[ Форум ] [ Правила ] [ Потребители ] [ Търсачка ] [ Полезни теми ]

 

Офлайн

 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4348
battle tag battle tag

Специалните умения на елитите

+11
 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 03/08/2015 - 22:48ч.

 
UMENIYNAELITITE.jpg

Преди да преминем към съществената част първо трябва да знаем какво са елитни чудовища.
“Elite” е термин в Диабло 3, с който се означават три вида чудовища в играта. Те са по-големи, по-силни и имат специални умения (affixes) като с това те се различават от обикновените си версии.
Може да ги разпознаете много лесно : по техният цвят, по имената на бара им за живот, а също така могат да бъдат и по-големи от обикновените си версии.


da2c9a56b7ce425b.jpg
  • Сини Шампиони : те са в син цвят, както и имената им на бара за живот, появяват се в групи от 3 до 6. Друго характерно при наименуването им е, че те се казват точно така като е името им като обикновени чудовища. Например Mallet Lord група ще се нарича “Mallet Lord” , просто ще е в син цвят.
  • Редки (Rares) или жълти елити : това са с жълти имена и най-често са придружавани от слуги със сребърни имена, които са като обикновените единици. Групата от слуги като вид най-често е спрямо дадена зона в която се намирате в Кампанията или Приключенският режим, но в Грейтър рифтовете повечето пъти са на случаен принцип. Характерното за редките елитни чудовища е името им, което е съставено от две части; Първата част на името е някаква заигравка (шега), а втората част е име на митични чудовища книгите като Zarhym, а Lylirra и Nevalistis са Community Managers, които работят в Blizzard.
  • Уникални - редки елити : Те се различават от жълтите елити с това, че имената им се изписват с лилаво. Важно е да знаем, че уникалните чудовища винаги са един и същ вид, а също така и винаги на една и съща локация — e.g., Chiltara винаги ще е Lacuni huntress и ще се намиран във второ ниво на пещерата Caverns of Frost, която се намира във Fields of Slaughter на Акт 3. Уникалните чудовища също така имат и рядък шанс да се появят както например Chiltara или Keywarden-ните, но също така в това число попадат и всички видове босове в играта. (Кампания, Приключенски режим - всички босове от кампанията, от нефилим или грейтър рифтовете се водят Уникални елитни чудовища.

d3-elite-types-nameplates.jpg

EAffix.jpg

В Диабло 3 терминът affix (афикси или специални умения) е специална механика, която елитните чудовища пртиежават и всеки един афикс е съставен от една или две думи. Когато започнем да играем играта афиксите на елитните чудовища с течение на прогреса се увеличават - те са от 1 до 4 в зависимост от нивото на героят ни. Друго много важно нещо, което трябва да знаем е че някои афикси никога няма да ги видим заедно в комбинация или цяла група от вид, които да са притежание на едно елитно чудовище — ето и пример, елит с Vortex афикс никога няма да има и Knockback афикс — но когато играете например в рифтове, може да се получи точно такова групиране понеже там има голяма вероятност да се сбиете с повече от една елитна група.

Повечето механики в Диабло 3 са лесно разпознаваеми, а това важи и за афиксите.
Доста лесно може да разграничим при битка Lingering ефектите, Plagued петната или Arcane Enchanted лазерите, които изчезват единствено когато умре даденият елит, който притежава тези афикси. Също така всеки елитен пак ще пуска на няколко секунди един от афиксите, които притежава и по време на боят ще трябва да се справяте с повече от един активен афикс.


d3-elite-champion-combat.jpg

Специални умения върху, които не трябва да седите.

Следните афикси засягат мястото при битка и са лесни за избягване. Най-често те се пускат върху или в близост да играча, а също така и върху самите елитни чудовища.
  • Desecrator (Fire) : Представлява огънен кръг по земята, който се пуска под краката на играча и може лесно да бъде замаскиран ако има Plagued афикс и това може да бъде смъртоносна комбинация, ако имаме и Jailer affix който може да ви заключи за няколко секунди в Desecrator петното.

    400px-Boss-molten-unburied2.jpg

  • Frozen Pulse (Cold) : тази ледена топка ще ви преследва докато не ви догони. Най-лесният вариант за избягване е да я изчакате да дойде до вас и да се дръпнете преди да е почнала да пулсира.
    frozenpusle.jpg

  • Molten (Fire) : елитите оставят след себе си огнена следа, която е изключително неприятно за меле героите, но за стрелците не е голям проблем. Също така трябва да внимавате след като убиете такъв елит защото той експлодира!
    bebfabab7b11a1e2.jpg
  • Mortar (Fire) : За разлика от Molten афикса, този е по-лесен за избягване от меле героите и наистина много неприятен за стрелците. Този афикс представлява огнената топка, която бива изстреляна в близост до дадената цел, а също така се появява за всяка изстреляна топка оранжево кръгче, което обозначава мястото на импакта. Най-лесното избягване на тази механика е да седите възможно най-близо до чудовището, което има този афикс, но пък трябва и да се пазите да не ви ударят особено ако са меле чудовища.

    mortar.jpg

  • Plagued (Poison) : това са големи зелени "локви", които се появяват по земята и ще изчезнат единствено, когато убиете елитната група. Доста полезен трик е да седите до ръба на отровните "локви" особено ако сте в тясно пространство по този начин те ще стакват и няма да "залеят" толкова бързо мястото на битката.

    400px-Plagued-oasis1.jpg

  • Thunderstorm (Lightning) : това е един от може би най-неприятни афикси на елитите, той се пуска върху играч, като за кратко време преди да се активира се появява синьо кръгче, а почти веднага след това в този кръг пада мълния. Трябва непрекъснато да се движите за да имате шанс да избегнете удара на мълнията.
    d3-thunderstorm-affix-517x223.jpg

Динамични специални умения
  • Arcane Enchanted (Arcane) : може да го определим като лазер или лъч който нанася огромни поражения. който при първоначално пускане е една малка лилава точка, а след това се издължава и започва да се върти на 360 преди да изчезне. За да избегнете пораженията, трябва да използвате умения или да маневрирате около лазерите, а най-добрият вариант е ако имате амулет, който да ви дава имунизация срещу Arcane елемента. Друг интересен факт е че пораженията са най-големи в началото на лазера, когато е бил само една малка лилава точка.

    boss-arcane-enchanted-balls3.jpg
    Screenshot001.jpg

    Frozen (Cold) : това са ледени топки, които експлодират и ако сте в обсега ви замразяват. Принципно може да стоите в тях до експлозията, но пак ще поемате поражения, които не са никак малки.

    d3-frozen-affix-517x223.jpg
  • Orbiter (Lightning) : това е топка от светкавици, която трябва да избягвате и не е толкова трудно да го направи. Също така може да стоите между две такива и няма да е проблем. Старайте се да не преминават през вас. Те се движат на случаен принцип, но не са бързи, което ви дава достатъчно време да избегнете сблъсък.
    affix_orbiter_newsbild.jpg
    800px-Charok_001.jpg

  • Poison Enchanted (Poison) : това е отрова, която се появява по земята и се движи като оформяща се "пътечка" във формата на кръст. При всяко поставяне на нова такава "пътечка" старата изчезва, а също така може да седите в един от ъглите и по-този начин имате най-добър шанс при пускането на нова тя да не тръгне към вас.
    Poison-Enchantment-Monster-Affix-1.jpg
    d3-poison-enchanted-affix-517x223.jpg
  • Electrified (Lightning) : това заряди от светкавици, които се разпръскват навсякъде, но все пак технически може да се избегне сблъсък с тях. В повечето случаи стоим и поемаме поражения, защото иначе трябва непрекъснато да се движим, а това значително ни намалява пораженията над елитите.
    elekeekeke.jpg

Афикси, които причиняват проблеми с подвижността.

Тяхната главна цел е да се комбинират с други афикси и по този начин да ви стъжнят живота.
  • Jailer : лилавият затвор, самата механика е следната, вие бивате затворен в лилаво кръгче за няколко секунди и в комбинация на това, че ви обездвижва и нанася сериозни поражения си представете, че сте и в неизгодна позиция заради друг афикс което води в повече случаи до смърт.
    jailer.jpg
  • Knockback : Обикновените Grotesque-ки имат това умение, като самото то не ви причинява поражения, а само ви изблъсква назад. В редки случаи дори може да ви спаси, но също така може да ви изкара от обсег или да ви запрати на място където определено няма да се чувствате конфортно.
    300px-Knockback.png
  • Nightmarish : това умение също не ви причинява поражения, а само ви кара да се чувствате уплашен и да търчите в произволна посока. Докато сте под въздействието на това специално умение вие не може да правите нищо. Доста неприятно е когато ви закара направо в мелето или върху някой друг афикс.
    400px-Nighmarish.jpg
  • Teleporter : Определено най-досадното и смъртоносно умение за комбиниране. Само по себе си не нанася поражения, но ако самото чудовище има чардж или също притежава телепортация става наистина неприятно, а в комбинация с някой неприятен афикс, като Jailer, fire chains и друго става изключително смъртоносно умение.
    maxresdefault.jpg
  • Vortex : това умение ви засмуква към чудовището, което го има. Механиката му може да се избегне ако сте през врата или го стреляте през стена (говорим дори и за waller (този афикс ви пуска стени) афикс.)
    400px-Boss-vortex3.jpg

    Waller : на кратко това са стени, които се пускат в повечето случаи по две във веобразна форма, а когато са три, едната задължително е в посока на играча. Също така могат да спират и всяко умение подобно Poison Dart (умения с които стреляме и те трябва да преминат разстояние за да ударят целта), но например DoT магиите и меле атаките нанасят поражения от другата страна на стената.
    300px-Waller2.jpg
  • Wormhole : на земята се образуват два лилави портала подобни на Jailer афикса. Когато попаднете на някой от тях то той ще ви телепортира до другият портал. Важно е да знаете, че той не нанася поражения, а също така може да го използвате в определени ситуации и да ви спаси живота.
    d3-wormhole-affix-517x223.jpg

    d3-elite-rare-combat.jpg

Подсилващи специално умения

Това са афикси, които имат за цел следните неща :
  • 1. Да помогнат за защитата на елита срещу вас.
  • 2. Да увелича пораженията му.
  • 3. Да увеличат броят му.

  • Avenger : когато убиете един от групата то другите порастват и стават и по-силни, като последният останал притежава силата на всичките. За предпочитане е да ги убиете по възможност заедно в противен случай се пригответе за доста избягващи тактики.

  • Fast : те са по-бързи, техните нормални атаки са по-бързи, а също така се пускат и по-бързо и техните специални умения.
  • Fire Chains : Това може ми е най-несправедливото специално умение. Всяко чудовище от елитният пак е свързано с огнена верига, която причинява огромно поражения. Най-сигурният начин за избягване е да не заставате между чудовищата, а ако имате амулет срещу огън, ще е най-добрият вариант.
    d3-firechains-affix-517x221.jpg

  • Health Link : това може би е един от най-желаните специални умения от играчите. Елитният пак споделя един общ живот и когато убиете един от тях то вие премахвате много или изцяло живота и на другите единици от елитният пак.
  • Horde : пригответе се за повече слуги от нормалното, които ще защитават rare шампиона, а на всичкото отгоре означава, че ще има два пъти повече специални умения. (те ще са със същият брой умения с който ще нормална елитна група, но понеже са повече на брой, ще пускат повече пъти специалните си умения)
    5ULIs.jpg
  • Illusionist : всеки един от елитната група, който притежава това специално умения ще може да се "клонира" между 3 и 5 пъти. "Клонингите" (копията е по-точният термин) имат по-малко кръв и издръжливост, но са напълно еднакви като оригинала и също така ще пускат специалните умения. Хубаво ще е да сте предпазливи защото при наистина кофти комбинации може да ви откаже.
    pJnmiaB.jpg
  • Missile Dampening : това е купол от синя енергия, която забавя всички projectiles умения. Винаги стой максимално близко до елита ако ви го позволява ще нанасяте много поражения ( ако сте на Lightning DH билд е изключителен DMG катализатор )
    Screenshot004_zpsa5762e25.jpg
  • Reflects Damage : ефекта се активира през определен период и когато е активен той не спира поемането на поражения, но също така тези поражения засягат и вас. Най-добрият вариант е да не стреляте или удряте докато е активно умението
    450px-Firechains.jpg
  • Shielding : това е един зелен или прозрачен балон, който обгръща даден елит и му служи за щит. Докато е в този щит вие не може да нанесете никакви поражения.
    400px-Shielding-plagued2.jpg

Източници : www.diablowiki.net, Battle.net, blizzardwatch.com, www.d3bg.org

Темата беше редактирана от Benifios на 03/08/2015 - 22:52ч.
 
tERROR85
 

Nephalem

Коментари: 1286
Репутация: 674
Diablo Клан:
<RoS777>
battle tag battle tag

0

# 1: Специалните умения на елитите

 

Офлайн

 

Автор: tERROR85 на 04/08/2015 - 09:03ч.

 
Супер :)
Най-обичам когато налетя на 4 едновременно и те решат да демонстрират различни умения, особено когато гоня гоблин или се появи боса на рифта :) Любима комбинация ми е Arcane Enchanted + Frozen подсилена с Illusionist + Horde :)

Няма да е зле да го добавите при информацията за играта. Много добре е направено.
 
Manhunter
 

Wraith

Коментари: 78
Репутация: 17
Diablo Клан:
<Realm Of Transcendence>
battle tag battle tag

0

# 2: Специалните умения на елитите

 

Офлайн

 

Автор: Manhunter на 04/08/2015 - 13:18ч.

 
Супер тема за новобранците!! Само искам да добавя, че порталите от Wormhole нанасят поражения, макар и не толкова фатални.
 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4348
battle tag battle tag

+3

# 3: Специалните умения на елитите

 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 04/08/2015 - 13:39ч.

 
Manhunter написа на 04/08/2015-13:18ч.:
Супер тема за новобранците!! Само искам да добавя, че порталите от Wormhole нанасят поражения, макар и не толкова фатални.

Почти никога не съм попадал или ако съм съм бил с танк и не съм разбирал, но ще го проверя понеже пък на други места не е отбелязано също. Щ го имам предвид и дано днеси мам време да вляза в играта и да го тествам.

Какво мислите и за идеята да добавя и това за всяко специално умение?

Wormhole

Monster Level Minimum: 20
Available to: Random Elites and some Uniques.
Damage Type: N/A.
Additional Resistances: None.
Can Not Spawn With: Knockback, Nightmarish, Vortex, Jailer.

 
Manhunter
 

Wraith

Коментари: 78
Репутация: 17
Diablo Клан:
<Realm Of Transcendence>
battle tag battle tag

+2

# 4: Специалните умения на елитите

 

Офлайн

 

Автор: Manhunter на 04/08/2015 - 14:14ч.

 
Още по-добре ще стане, а мисля че damage type на Wormhole би трябвало да е Arcane, но трябва да се пробва допълнително.
 
 

Офлайн

 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4348
battle tag battle tag

+3

# 5: Специалните умения на елитите

 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 04/08/2015 - 14:22ч.

 
Пускам ги така понеже минава 20к символа и няма да мога да едитна оригиналният пост. Има непреведени неща от допълнителното инфо.
  • Desecrator (Fire) :

    Минимално ниво на чудовищата: 22
    Достъпно за: Champions, Bosses, and boss minions.
    Вид на пораженията: Hellfire and melee
    Radius of effect: 6 yards
    Damage begins: Immediately light, scales up quickly, persists 1 sec after leaving AoE.
    Допълнителна издръжливост: None
  • Frozen Pulse (Cold) :

    Минимално ниво на чудовищата: 12
    Достъпно за: Random Elites and some Уникални чудовища или босове . (Not Champions or Minions.)
    Вид на пораженията: Cold, plus CC slowing effect.
    Допълнителна издръжливост: Unknown.
    Can Not Spawn With: No limits.
  • Molten (Fire) :
    Минимално ниво на чудовищата: 12
    Достъпно за: Champions, Bosses and their Minions.
    Вид на пораженията: Fire.
    Fire Duration: 3 seconds for trail to fade.
    Fire Radius: Trail is 5 yards in width.
    Explosion Radius: Explosion hits within 18 yards.
    Допълнителна издръжливост: None.

  • Mortar (Fire) :

    Минимално ниво на чудовищата: 31
    Достъпно за: Bosses and Champions.
    Вид на пораженията: Fire.
    Projectiles: 3 bombs per mob
    Radius: 6 yards from explosion target.
    Допълнителна издръжливост: None.
  • Plagued (Poison) :

    Patch 1.0.4 in August 2012 reduced the damage Plagued deals to pets and followers to 10%, as they lacked the AI to move out of them and died repeatedly.

    Минимално ниво на чудовищата: 20
    Достъпно за: Rares and minions, as well as Champions.
    Вид на пораженията: Poison.
    Damage radius: 10 yards. Multiple overlapping pools will stack.
    Damage persists 1 second after leaving the pool area.
    Допълнителна издръжливост: None.

  • Thunderstorm (Lightning) :

    Минимално ниво на чудовищата: 10
    Достъпно за: Random Elites, Champions, and some Уникални чудовища или босове . (Not minions.)
    Вид на пораженията: Lightning
    Five consecutive pulses of damage in the same spot.
    Допълнителна издръжливост: Unknown.
    Can Not Spawn With: Unknown.
  • Arcane Enchanted (Arcane) :
    Минимално ниво на чудовищата: 15
    Достъпно за: All
    Вид на пораженията: Arcane
    Size: 25 yards from base to tip of Arcane needle.
    Summoning Time: 2 seconds (will vanish if summoner dies before fully-active)
    Duration: 10 seconds to make one full rotation.
    Допълнителна издръжливост: None

    Frozen (Cold) :

    Минимално ниво на чудовищата: 20
    Достъпно за: All (Rare Minions will cast Frozens.)
    Range: 15 yards explosion radius.
    Delay: 4 seconds from creation to explosion.
    Вид на пораженията: Cold
    Duration: Targets frozen for 2 seconds.
    Допълнителна издръжливост: None.
  • Orbiter (Lightning) :

    Минимално ниво на чудовищата: 30
    Достъпно за: Random Elites and some Уникални чудовища или босове . (Not Champions or Minions.)
    Вид на пораженията: Lightning, and melee.
    Number of orbiters: 5-9 per central Sentry
    Duration: 15 seconds
    Damage radius: 5 yards from central Sentry, 3 yards from orbiter dots.
    Damage ticks: 30x per second
    Допълнителна издръжливост: None.
    Can Not Spawn With: No limits
  • Poison Enchanted (Poison) :

    Минимално ниво на чудовищата: 30
    Достъпно за: Elites (not minions) and Champions.
    Вид на пораженията: Poison
    Slimes move for 2 seconds before triggering, expand in the X-shape for 3 seconds, and linger in damaging form for 6 seconds.
    Damage Radius: 3 yards (Molten is 5y)
    Допълнителна издръжливост: n/a
    Can Not Spawn With: ?.
  • Electrified (Lightning) :

    Минимално ниво на чудовищата: 20
    Достъпно за: Champions and Bosses, but not boss minions.
    Вид на пораженията: Lightning.
    Допълнителна издръжливост: 'None. (Bonus Lightning resistance was removed in Patch 1.0.3.)
  • Jailer :
    Минимално ниво на чудовищата: 10
    Достъпно за: Bosses and Champions.
    Уникални чудовища или босове : The Warden, Dataminer. Diablo's Bone Prison is not a form of Jailer, but an entirely different ability with a similar effect.
    Вид на пораженията: N/A.
    Допълнителна издръжливост: None.
    Не може да бъда в група със следните : Knockback, Nightmarish, or Vortex. (Added in patch v1.0.4.)

  • Knockback :

    Минимално ниво на чудовищата: 1
    Достъпно за: Champions, Bosses, and boss minions.
    Вид на пораженията: Standard.
    Допълнителна издръжливост: None.
    Can Not Spawn With: Vortex, Nightmarish, or Jailer.
  • Nightmarish :

    Минимално ниво на чудовищата: 2
    Достъпно за: Champions, Bosses, and Boss minions.
    Вид на пораженията: N/A.
    Допълнителна издръжливост: None.
    Не може да бъда в група със следните : Jailer, Knockback, Vortex, or Wormhole.
  • Teleporter :

    Минимално ниво на чудовищата: 3
    Достъпно за: All
    Вид на пораженията: N/A.
    Допълнителна издръжливост: None.
  • Vortex :

    Минимално ниво на чудовищата: 15
    Достъпно за: Champions and Rares, but not minions.
    Вид на пораженията: Physical and melee. (Minor damage when Vortex hits.)
    Допълнителна издръжливост: None.
    Не може да бъда в група със следните : Jailer (as of the v1.0.4 patch[5]), Knockback, Nightmarish or Wormhole.

    Waller :

    Минимално ниво на чудовищата: 10
    Достъпно за: Champions and Rares.
    Вид на пораженията: N/A.
    Допълнителна издръжливост: None.
  • Wormhole :
  • Avenger :
    Минимално ниво на чудовищата: 51.
    Достъпно за: Champions only.
    Вид на пораженията: Standard.
    Допълнителна издръжливост: None.
    Не може да бъда в група със следните : Health Link, Horde, Illusionist, Missile Dampening, Shielding.
  • Fast :
  • Fire Chains :

    Минимално ниво на чудовищата: 31
    Достъпно за: Champions only.
    Вид на пораженията: Fire and Ranged (missile/projectile classification).
    Damage ticks 10x per second.
    Links: Two or more Champions. (Three will create a triangle. Larger numbers will not form squares, but zigzags or two separate possibly overlapping lines.)
    Допълнителна издръжливост: None
  • Health Link :
    Минимално ниво на чудовищата: 20
    Достъпно за: Champions only.
    Вид на пораженията: N/A.
    Допълнителна издръжливост: None
    Не може да бъда в група със следните : Avenger, Horde, Illusionist, Missile Dampening, Shielding.

  • Horde :
    Минимално ниво на чудовищата: 31
    Достъпно за: Bosses only.
    Вид на пораженията: N/A.
    Допълнителна издръжливост: N/A.
    Не може да бъда в група със следните : Avenger, Health Link, Illusionist, Missile Dampening, Shielding.
  • Illusionist :

    Минимално ниво на чудовищата: 15
    Достъпно за: Bosses and Champions.
    Вид на пораженията: N/A.
    Допълнителна издръжливост: None.
    Не може да бъда в група със следните : Avenger, Health Link, Horde, Missile Dampening, Shielding.
  • Missile Dampening :

    Минимално ниво на чудовищата: 31
    Достъпно за: Rares only.
    Уникални чудовища или босове : The Act Two Keywarden Sokahr.
    Вид на пораженията: n/a
    Допълнителна издръжливост: n/a
    Не може да бъда в група със следните : Avenger, Health Link, Horde, Illusionist, Shielding.
  • Reflects Damage :

    Минимално ниво на чудовищата: 31
    Достъпно за: Champions and bosses.
    Вид на пораженията: Physical.
    Допълнителна издръжливост: N/A.
  • Shielding :

    Минимално ниво на чудовищата: 31
    Достъпно за: Champions and bosses, and their minions.

    Уникални чудовища или босове : Maghda had periodic shielding pre-D3v2, but no longer. Her Uber version still exhibits the property.

    Вид на пораженията: n/a
    Допълнителна издръжливост: n/a
    Не може да бъда в група със следните : Avenger, Health Link, Horde, Illusionist, Missile Dampening.



Коментарът беше редактиран от Benifios на 04/08/2015 - 15:26ч.
 
Benifios
 

Adramelech

Коментари: 4348
battle tag battle tag

+2

# 6: Специалните умения на елитите

 

Офлайн

 

Автор: Benifios на 04/08/2015 - 14:36ч.

 
Премахнати умения :

Само ще ги копирам и няма да ги превеждам поне за сега!

===Cold Aura===

Cold Aura reported by a fan from the Blizzcon 2009 demo. It was never seen afterwards, and is considered unconfirmed. It reputedly worked just as it did in Diablo 2, chilling and slowing players within the radius of effect. Interestingly, it was not until after that year's Blizzcon that Jay Wilson let it be known that Auras would return to the game, most likely as Monk skills.
* Monster Level Minimum: ?
* Available to: Bosses only.
* Damage Type: Cold
* Additional Resistances: Cold

===Doppelganger===

Doppleganger was the original name of the modifier now called Illusionist. See that entry for full details.

===Extra Health===

Extra Health was removed in January 2015 with Patch 2.1.2. No explanation was given for the removal, but this was a simple modifier that just added 50% to boss/champion/minion hit points. Presumably the developers felt that it just cluttered the affix pool without causing any change to gameplay. The information below is archived from when the feature was existent.
{|
|
Extra Health grants a 50% hit point bonus to Champions, as well as Bosses and their minions. This property is dangerous when it extends fights, and players used to killing monsters quickly enough to avoid real trouble from their damaging properties such as Plagued or Arcane Enchanted may need to retreat or take a different tactic when dealing with Extra Health enemies.

* Monster Level Minimum: 31
* Available to: Champions, Bosses, and boss minions receive the benefit.
* Damage Type: N/A.
* Additional Resistances: None.
* Will Not Spawn With: Avenger, Health Link, Horde, Illusionist, Missile Dampening, Shielding, Vampiric
|}

Invulnerable Minions was removed from the game in patch v1.0.4, in August 2012.[http://diablo.incgamers.com/blog/comments/official-patch-1-0-4-notes/] The information below is archived from when the feature was existent.
{|
|
thumb|400px|Invulnerable Minion pack.
A boss with the Invulnerable Minions trait can be exceedingly dangerous and downright annoying, as the minions are completely invulnerable to all forms of attack. They never drop their shields (unlike Shielding bosses) and can not be damaged by any attack, though they are susceptible to various CC attacks and can be slowed, chained, frightened, frozen, etc. They only way to kill them is to kill the boss (who is not invulnerable or shielded), at which point all of the minions die at once.

Invulnerable Minions are dangerous as they can hit and damage without being killed, and are very hard for character builds that rely on hits for healing, procs, or other effects. These minions are also very good at getting in the way and tanking for their bosses, as they block ranged attacks from hitting their vulnerable leader. Skills that pierce or deal AoE are useful to bypass this shielding annoyance.

* '''Monster Level Minimum:''' 51 (Hell and Inferno only).
* '''Available to: '''Bosses (not Champions).
* '''Damage Type:''' n/a
* '''Additional Resistances:''' n/a
*''' Will Not Spawn With:''' Avenger, Health Link, Horde, Illusionist, Missile Dampening, Shielding.
|}

===Magical===

Magical. This modifier was seen several times during Blizzcon 2009 play testing, but its effect wasn't apparent to any of the players.

===Multishot===

Multishot was seen in Blizzcon demos, and referred to by Bashiok in 2010[http://blues.incgamers.com/Posts/1/1/4/10/6548/diablo-iii-health-globes], but it was never seen in the Beta and is not present in the final game. There are fairly few ranged attackers in Diablo III, and this might explain why Ballista and Multishot were both removed during development.

Multishot was watched with much more anticipation than other mods due to its legendary status in Diablo II, where prior to v1.10 fixing the bug that caused numerous extra bolts to be released, MSLE (Multi-Shot Lightning-Enchanted) bosses were virtually instant death to any character without huge hit points, lightning resistance, and lightning absorption.

Given that history, fans were curious how MS might interact with mods like Mortar or Electrified in Diablo III.

===Mythical===

Mythical was seen several times during Blizzcon 2009 play testing, but its effect wasn't apparent to any of the players, and they are not seen in the final game.

===Powerful===

Powerful was seen in the Blizzcon 2010 demo, but not understood completely. It sounded akin to the "Extra Strong" mod from Diablo 2, which granted bonus damage to monsters, but that wasn't clear from the play testing.


===Vampiric===

This property let monsters heal as they dealt damage, and was removed in January 2015 as part of Patch 2.1.2. No explanation was given for the removal, but players did not shed a tear as this was a annoying property that had caused bugs in the past. (Monsters could become immortal when hitting invulnerable minions.) The information below is archived from when the feature was existent.
{|
|
Vampiric is a sort of monster life leech, enabling them to heal as they deal damage. The amount of healing is fairly minor, making this one of the less-difficult or noticeable boss modifiers. In practice it just makes the enemy feel as though they have slightly higher than normal hit points, and gives some utility to stun or freeze effects, since monsters not dealing damage will not heal Vampire style.

The healing was fearsome during development, and would enable monsters to essentially refill their entire health bars just by landing a few hits on a character or pet.

* Monster Level Minimum: 31
* Available to: Champions, Rares, and minions.
* Damage Type: N/A.
* Additional Resistances: None.
* Will Not Spawn With: Avenger, Extra Health, Health Link, Horde, Illusionist, Missile Dampening, Invulnerable Minions, Shielding.
|}
 
mandiamand
 

Death Mauler

Коментари: 432
Репутация: 166
battle tag battle tag

0

# 7: Специалните умения на елитите

 

Офлайн

 

Автор: mandiamand на 04/08/2015 - 16:30ч.

 
Нямам време сега, но ако можете добавете повече информация. Аз преди бях попаднал на информация примерно Horde, с колко повече е групата или Avenger с всяко умряло същество, с колко се увеличават уменията на другите.
 
 
 
 
 

В момента 0 потребителя разглеждат темата

 


Кой е Онлайн?

 

В момента онлайн има 0 регистрирани потребители. Общо 59 онлайн за последните 24 часа.

Онлайн потребители:


Най-активни днес: forge, MrPresident, Benifios, Kaloyan, Neltharaku, LionDance, madkronos, P1am3nBG


 

Легенда: Администратор, Модератор, Почетен потребител, Потребител


Статистика:

 

Мнения: 89570 | Теми: 5987 | Потребители: 6009 | Най-новият ни потребител е: kingofhell97

 
 
hs Heroes България

Спри се и ме чуй!

www.d3bg.org
НЕ ПОДДЪРЖА версия на Internet Explorer
- по-ниска от 8, защото:
  1. Internet Explorer има сериозни проблеми със сигурността!
  2. Internet Explorer не поддържа съвременните уеб стандарти,
    които позволяват на разработчиците като мен да предоставят
    качествено съдържание на потребителите!
  3. d3bg.org не е комерсиален проект, за да се притеснявам
    за количеството потребители. Дето се вика - важно е качеството.
  4. И не на последно място - Мързи ме да се занимавам с простотии!

Свали модерен браузър: